Sådan bliver du medlem

Vi gør opmærksom på, at der altid skal rettes henvendelse til klubben/daglig leder via mail på vestbyensrideklub@gmail.com før tilmelding til hold, part, kaninpart eller opstaldning.

Vestbyens Rideklub er en klub under Dansk Rideforbund. Som medlem af klubben er du derfor altid forpligtiget til at følge rideforbundets reglement. Du kan læse mere om DRF på rideforbund.dk

Sådan bliver du holdrytter:

1. Kontakt daglig leder via mail på vestbyensrideklub@gmail.com
  2. Du tilmelder dig aktivt medlemsskab, og det pågældende hold du er blevet henvist til, af daglig leder.

Sådan bliver du part:

1. Kontakt daglig leder via mail på vestbyensrideklub@gmail.com
  2. Hvis man ønsker at være part og der er plads, fremsendes en kontrakt. Denne udfyldes og medbringes til en part-samtale, der afholdes af daglig leder. Til samtalen gennemgås kontrakten, der informeres om arbejdsopgaver/weekendvagter mm. jf. klubbens principper om mesterlære og medansvar.

Sådan bliver du opstalder:

1. Kontakt daglig leder via mail på kontakt@vestbyensrideklub.dk
  2.
  3. Hvis man ønsker at være opstalder og der er plads, fremsendes en kontrakt. Denne udfyldes og medbringes til en opstalder-samtale, der afholdes med deltagelse af daglig leder. Til samtalen gennemgås kontrakten, der informeres om arbejdsopgaver/ weekendvagter mm.

Sådan bliver du kanin-part:

1. Kontakt klubben via mail på vestbyensrideklub@gmail.com
  2. Kort samtale med kanin-ansvarlig, hvor der informeres om mesterlærer-princip og fremsendelse af værdigrundlag og forventninger, ansvarstrappe - mesterlæreprincippet samt sikkerhed og regler, som vi forventer at man læser og forholder sig til.
  3. Hvis man fortsat ønsker at være part og der er plads, fremsendes en kontrakt. Denne udfyldes og medbringes til en part-samtale, der afholdes kanin-ansvarlig. Til samtalen gennemgås kontrakten, der informeres om arbejdsopgaver mm. jf. klubbens principper om mesterlære og medansvar.